petak, 23. studenoga 2012.

MOJA NAJDRAŽA...

To je Lucija. Ona je jedna jako divna i dobra osoba. Ima dugu prekrasnu plavu kosu i predivne plave oči. Obožava se smijati i raditi neke jako smiješne face. Upoznale smo se prvi dan petog razreda. Čini se kao da je bilo jučer ali zapravo već je puno vremena prošlo. Kada sam došla u peti razred u novu školu, bila sam okružen sa puno nepoznatih ljudi. Na prvi pogld su mi se naviše svidjele Lucija, Veronika i Karla i naravno Ana, ali nju sm već od prije poznavala. Tako smo se nakon nekog vremena sprijateljila sa Lucijom i sa svim drugim prijateljicama. Od tada smo ja i Lucija nerazdvojne, sve što je moje i njeno je! Zajedno plačemo, smijemo se i sve ostalo što ide uz to. Do sad se još nikad nismo posvađale, a nadam se da ni nećemo. Jer takvih osoba kakva je Lucija nema puno na ovom svijetu ( barem za mene) , ona je stvarno osoba od potpunog povjerenja, i zato je neželim izgubiti.

Nema komentara:

Objavi komentar