petak, 23. studenoga 2012.

MOJ HOBY


Datoteka:Flag of Germany.svgMoglo bi se reči da je moj hoby učenje njemačkog jezika. Njemački je jedan predivan jezik koji spada u Indoeuropsku porodicu i u Germansku skupinu.
 On je materinski jezik 90 milijuna ljudi i strani jezki ( 2. ) 28 milijuna ljudi. Službeni jezik je u  Njemačkoj, Lihtenštajnu, Austriji, Luksemburgu, Švicarskoj i Belgiji. Ja učim njemački kao izborni izvanškolski predmet od mog 2.razreda, a kao izborni predmet u školi od 4.razreda. Izvan škole idem na njemački sa još dvije moje odlične prijateljice, kod učitelja Petera i učiteljice Ivane. Jest da nas je u grupi samo 3 ali nama je svejedno super... Prije nas je bilo više ali su druge cure odustale, mi iako smo tri ne mislimo odustati, barem ne zasada. U školi mi je učiteljica njemačkog Klementina, koja je isto tako jako dobra! Dosad sam svaku godinu imala odličan 5 iz njemačkog i nadam se da ću tako nastaviti, pošto obožavam njemački, pa bi i bio red!!!!

 

Nema komentara:

Objavi komentar